söndag 30 januari 2011

Favoritövning

Mysig söndag! Solen skiner :) Inatt jobbade jag, kom hem och låg i sängen 03.28... lagom seg! Lönehelg var det också så det betydde typ 1 miljon människor på krogen! Det var hetsigt ett tag och svetten sprutade typ, haha. Men trevligt ändå, tiden bara flög iväg! Dessutom dämpar man suget för utgång en aning...

Nåja, idag väntar promenad/powerwalk och gym senare. Dags för mig att uppdatera om min favoritövning, som är nummer 7 på listan.

Min favoritövning är... är löpning en övning? Haha. Nävars... jag ska vara lite roligare. Vi kör en gymövning. Då gillar jag utfallssteg! Det bränner fint i benen och där får man verkligen känna efter hur starka ben man har (jag har ju ganska starka ben iallafall.. haha).



Bild från Google.
Måste bli bättre på att ta träningsbilder!

Inga kommentarer: