fredag 28 januari 2011

I min träningsväska

Hej på er!

Igår hade jag, eller snarare Kristoffer (haha), bestämt att vi skulle ha en helt datorfri dag. Vi brukar nämligen alltid hamna framför en varsin dator på kvällen och sedan rullar tiden bara iväg. Sedan klagar vi båda på att vi aldrig gör nåt. Så igår, hade vi en datorfri dag. Jag hade skola på förmiddagen, gick igenom våra projekt, ska bli riktigt kul. När jag kom hem åkte vi ner på stan, käkade sallad, sedan drog vi iväg till solen. Efter det var vi iväg och storhandlade, sedan hem, käkade mat och på kvällen cirkelfys! Gick hur bra som helst det också :)

Eftersom jag inte kunde blogga igår har jag ju nu två punkter från listan att berätta för er. Tar den första nu så kör jag den andra lite senare.

I min träningsväska finner du träningsskor, vattenflaska, iPod, plånbok, läppsyl och svettband. iPoden är ett måste när jag ska springa på bandet! Ja, min träningsväska är inte mycket roligare än så, så jag sätter punkt där.
m


Nästan så här ser min träningsväska ut. Fast min är blank med skarpare märke.

Bild från Google.

Idag väntar chill. Ska iväg till biblioteket en snabbis, kanske en sväng på stan också... Ikväll lugnt som det ser ut. Imorgon jobb! Lönehelg. Galet.

Inga kommentarer: