onsdag 26 januari 2011

Ett fint idrottsminne

Då ska vi se... Jag har flera härliga minnen från gymnastiktiden faktiskt. Tillsammans i truppen var vi iväg på en del större tävlingar och en jag kommer ihåg mest är när vi var i Järfälla och tävlade. Tror att vi var 12 lag som tävlade om medalj och vi kom trea! Alltså fick vi bronsmedaljen. Det var stort :) Sedan har jag givetvis tävlat individuellt också, och kommit tvåa som bäst!

Inom löpning var givetvis första mil-loppet riktigt härligt! Känslan av alla människor som står runtomkring och skriker, trots att man inte känner dem, det är härligt.

--

Idag har jag tvättat lite, på impuls. Behövdes! Sedan har jag gjort av med mina sista slantar på sushi ;) satt jävligt fint! Sedan gick jag iväg till gymmet och körde 50 minuter kondition. Blev 30 minuter löpning i skönt tempo, 10 minuter cross och 10 minuter cykling. Jag har en tendens att alltid få domningar i fötterna när jag kör crosstrainer! Någon mer som drabbas av det?

Ikväll ska vi hem till Kristoffers kusin och givetvis min kompis också, Emelie som fyller år! Det bjuds nog på något ätbart iallafall. Mums, jag är superhungrig!

2 kommentarer:

Ellen sa...

Hej Anna, här är Ellen och snokar i din blogg. Men ja! Mina fötter domnar också i crosstrainer, kan bara köra 10min uppvärmning på den, sen är det kört :P

Fanny sa...

Ja, kanske det.. ska fundera om jag orkar skriva allt ;)
p.s Mina fötter domnar också..