söndag 23 januari 2011

Run bitch, run!

Idag hade jag bestämt mig för långpass! Första gången över 1 mil var min tanke att springa! De första 5 kilometrarna kändes det som att jag hade betong i benen och det gick riktigt tungt. Men jag tog mig igenom de och efter 5 började det släppa. När jag sprungit 1 mil var det dags att fortsätta... Jag hade koll på mitt tidtagarur och såg att när jag sprungit en mil var jag uppe i 54 minuter. Jag blev så jäkla taggad, hade redan då slagit mitt rekord med 2 MINUTER. Det är mycket tid!

Så jag landade på 1,2 mil på 63 minuter. Jag är så grymt nöjd och glad! Benen känns till och med bra nu efteråt och känner mig inte alls slutkörd. Endorfinkick på HÖG nivå!
m

Såhär glad är jag just nu!

Dessutom gick jobbet i fredagsnatt hur bra som helst! Så nu kommer ni se mig i garderoben på Pluto några helger framöver, schemat kommer förmodligen idag. Wiiiho! Extra cash till studentkassan är aldrig fel, här ska sparas! :)

Inga kommentarer: