måndag 24 januari 2011

Min idrottsbakgrund

Jag följer trenden och kör en sån här 30-dagarslista! Men dock en lite mer riktad mot träning :) Kan även nämna att jag idag körde stenhårt på gymmet tillsammans med Kristoffer. Eller snarae, han körde slut på mig. Jag kommer ha PAIN imorgon! ;) Hela överkroppen piskades!

1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst
16. Favoritlivsmedel
17. Mitt måtto
18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
19. Hälsa för mig
20. Det här åt jag idag
21. Därför tränar jag
22. Min favoritfrukost
23. Detta skulle jag vilja utöva
24. Favoritidrottare
26. Så sover jag
27. Detta klara jag mig inte utan
28. Där tränar jag helst
29. Detta tränar jag allra helst i
30. Glöm inte att…

Och börjar på första såklart.

Min idrottsbakgrund
Jag har alltid tränat någon sorts träning. När jag var 6 år började jag med truppgymnastik och höll på med det tills jag var cirka 12. Var iväg och tävlade, har vunnit en del priser och sådär. Sjukt bra träning! Sedan i tonåren började jag springa med pappa i spåret och det gjorde vi iallafall ett par gånger i veckan. När jag gick i gymnasiet började jag spela innebandy och det höll jag på med i 1½ år, riktigt kul, men slutade på grund av att vi aldrig utvecklades som lag. Jag valde även att, i gymnasiet, läsa en hel del idrott, så hade iallafall 3 idrottslektioner á 1½ timme på en vecka. Mycket träning alltså!

Idag springer jag mycket och helst. Älskar att löpträna. Annars kör jag flera olika pass, både jympa, body pump (skivstång), spinning, styrka i gymmet och ja, väldigt varierat! Älskar träning!

1 kommentar:

Fanny sa...

Ska boli kul att få läsa om allt detta :D