onsdag 16 februari 2011

Detta skulle jag vilja utöva...

Oj, denna var klurig. Men sen funderade jag typ i två sekunder och kom på det. Tänk att utöva längdskidor och vara duktig på det! Jises, det vore coolt. Jag blir alltid så sugen på att åka när jag ser alla duktiga skidåkare på tv. Så, mitt svar blir längdskidor.

Idag har jag varit sjukt effektiv. Jag har layoutat hela dagen med mitt artikel och jag är nästan klar typ. Så nöjd blev jag faktiskt! Det är roligt att layouta för en tidning som Julia, typ rosa, rosa, rosa... Haha! Och stjärnor överallt. Inte direkt "informationsdesign" så jag har ju tonat ner den hysteriska stilen lite ;) Typ 10 olika typsnitt, 6 olika färger och så vidare. Haha!

Nåja, nu ska jag snart och träna. Funderar på intensivpass idag. Har en vattenblåsa som hell, denna gång, under foten, så löpning blir det inget av idag. Så, det vore kul med lite jympa, var faktiskt längesen. Ja, så får det nog bli!

Vad gör ni fina människor idag?

1 kommentar:

Emelie sa...

Det är inte så svårt med längdskidor Anna, så det skulle du verkligen kunna börja med! :) Jag skriver pm idag, trist men hellre det än tenta ;)