torsdag 17 februari 2011

Favoritidrottare

Återigen säger jag oj, denna var svår. Jag är ju inte direkt big fan av att kolla på sport. Men ett ögonblick jag minns inom sporten är när Marcus Hellner gick först i mål och låg riktigt långt fram i längdspåret förra året. Visst var det Vinter-OS? Jag såg hela loppet och känslan när han gick i mål var glädje på hög nivå! Till och med kommentatorerna grät. Det var coolt. Men ja, tillbaka till ämnet... favoritidrottare... jag har nog ingen favorit sådär, men Anja får ju klart en hög plats, hon är ju så duktig! Sen inspireras jag av Isabellah Andersson också, som sprungit flera marathon, den kvinnan är ju otrolig.

I övrigt då... jag fick hoppa in och jobba igårkväll/natt. Eller inatt... ja, vad blir det? Onsdag-natt. Igårnatt...? Skitsamma. Det gick riktigt bra och var trevligt! :) Lite seg i skallen som vanligt morgonen efter. Men nu har jag intagit kaffe, så borde bli bättre!

Idag står lite plugg på schemat, och såklart träning! Bokat skivstång ikväll igen, var riktigt kul. Ska nog hinna med en löprunda också. Det vore naaajs!



Tänk när man kan gå ut och gå såhär lättklädd igen! Längtar!

Inga kommentarer: