fredag 11 februari 2011

En fredagskväll unnar jag mig gärna...

Vad passade bättre än att den punkt i listan kom just idag? :) Perfekt. En fredagskväll unnar jag mig gärna lite godare mat. Eventuellt något god pastarätt med någon gräddig sås... Haha. Jag föredrar hellre att äta gott än att slänga i mig massa godis, glass, kakor etc. Sen äter jag givetvis godis ibland också! Har idag faktiskt köpt en chokladkaka (70 % kakao) som jag för tillfället äter på. Men helst av allt, som sagt, unnar jag mig GOD mat.

Nåväl, på förmiddagen rev jag av ett träningspass. Kände av att jag behöver vila efter dagens pass. Tränat väldigt hårt denna vecka! Idag blev det alltså endast cirka 5,5 km på löpbandet (30 minuter), benen var lite av betong idag. Därefter körde jag mage! Nöjd ändå. Imorgon är det VILA som gäller. Ska iväg på kalas både på dagen och på kvällen! Wieho.

Ikväll laddar jag för jobb!



Fredagsmyyys!

Inga kommentarer: