torsdag 10 februari 2011

På torsdag äts det ärtsoppa på lördag är det fest...

Kommer ni ihåg reklamlåten? Haha...

Men, ingen ärtsoppa idag iallafall. Det blir "rester från frysen", ungefär. Som man älskade när det stod på menyn i skolan ibland. VEM vill ha "rester från frysen", euuuuäh! Haha. Nåja, vi har goda rester, så det duger. Och det är rester från kylen, så lite bättre iallafall. Aja, nog pratat om rester.

Om cirkus en timme ska jag iväg till Friskis, köra ett skivstång-pass, mosa musklerna lite! Därefter in i gymmet och vänta på Kristoffer som värdar på cirkelfysen :) Ja, jag ska ju inte VÄNTA i gymmet, utan träna såklart!

Imorgon är det fredag. Jag älskar fredagar! Trots att jag varit hemma hela veckan... Rastlös!



Ha-ha!

Bild från Google.

3 kommentarer:

Sara Ekvall sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sara Ekvall sa...

på sundsgymnasiet hette det inte rester från frysen utan "sundsmix" .. haha, blää!

Karin sa...

Ville också på skivstången men var fullbokat....!

PS. du svarar ju aldrig på mina kommentarer :P