torsdag 3 februari 2011

Fab!

Härlig känsla idag på gymmet! Körde en hyffsat lugn jogg (10 km/h) enligt mig själv idag, har tempat upp lite de senaste gångerna och denna hastighet känns lugn och skön, utan allt för stigande puls. Jag sprang på i 60 minuter, 10 km, och efteråt kändes de som att jag kunde springa 10 km till! Det var en skitskön känsla, precis vad jag behöver som extra pepp inför Göteborgsvarvet :)

I övrigt idag hade vi lite handledning på förmiddagen i skolan, fick lite tips! Nu är jag redo för att sätta igång... jag chillar bara lite först, typ denna vecka... ;) Haha. Seg eller vad!

Idag till lunch blev det sushi! Gotta love it! Fick även sms av Angelica precis när jag var inne på ICA för att handla mjölk, och hon meddelade att de hade extrapris på min favoritost (Angelica jobbar i en italiensk delikatessaffär) så jag sprang dit, fort som ögat och köpte mig en bit! Mmm-hmm!
m



Blev lax- och räksushi från SOYA, my favorite!
m
Nåja, nog babblat... Snart kommer karln hem från Friskis, då blir det en tripp till solarieöarna, blev inte av tidigare idag, var mycket folk.

Imorgonbitti väntar spinning klockan 07.00 och frukost på Sportköket! DET är vardagslyx!

Inga kommentarer: