fredag 4 februari 2011

Favoritidrott

Denna var lite klurigare... Men jag tror att mitt svar får bli innebandy. Det är en av de sporter som innehåller boll där jag faktiskt kan prestera. Jag avskyr nämligen fotboll, aldrig varit nått som passat mig och förstår inte alls tjusningen med det. Det är kul att titta på, men inte mer än så. Jag minns speciellt en innebandymatch jag spelade förut när jag spelade i lag. Vi var utanför Uppsala och skulle möta ett bättre lag än oss har jag för mig. Jag, som spelade vänster forward var denna gång tvungen att spela center, för att vår center var sjuk. Den positionen är mycket jobbigare än vad jag vanligvis var van vid. Men, vi vann matchen med 6-1 och jag gjorde själv 2 mål. Det var en härlig match!

I övrigt idag började jag morgonen med spinning klockan 07.00 tillsammans med Kristoffer, Sebastian och Marielle. HUR skön start?! Med frukost på Sportköket. Underbart. När klockan var 10.30 hade jag hunnit med träning, frukost, dusch och handling på maxi. Effektivitet är mitt andra namn!

Inga speciella planer idag förutom att fixa till naglarna igen, wiho! Imorgon är det fest, det ser jag mycket fram emot. Ikväll ska jag krya upp i soffan med nån riktigt bra film, kanske får passa på att hyra nått riktigt tjejigt nu när Kristoffer inte ska vara hemma. Jag längtar verkligen efter en kväll helt ensam med mig själv! :)

Inga kommentarer: