torsdag 24 februari 2011

Hello friends!

NU har jag landat i soffan efter en heldag på äventyr... eller ja, äventyr och äventyr... haha! Hade slutredovisning i "textdesign 3 - fördjupning"-kursen. Det betyder att jag har en förberedande kurs inför examensarbetet kvar, därefter, själva examensarbetet. Jises christ! Jag har snart avverkat 3 hela år på högskolan. Det är med skräckblandad förtjusning kan jag tala om!

Kom iallafall nyss från gymmet, har hunnit duscha också såklart. Blev 45 minuter på löpbandet, alltså 7,5 km. Klev av löpbandet motvilligt. Jag har lite svårt att lyssna på min kropp. Men det är nått i min hals. Nej, jag har inte ont i halsen, då hade jag INTE tränat. Så dum är jag inte. Men det är lite torrt och känns nästan som en "klump" i svaljet. Någon teori? Nåja, det gick iallafall bra och det kändes som att jag kunde fortsatt springa till Kina typ. Lovely feeling!

På tal om träning, så hittade jag en bild på hon som är programledare för Biggest Loser i USA. Gillian heter hon tror jag?



Alltså, kroppen! Sjukt snygg, vältrimmad kropp. Drömkroppen! Kan jag få den i födelsedagspresent? Någon?

Google.se

3 kommentarer:

Fanny sa...

Tack babe! hahaha, tänkte spinning, men glömde skriva. Nu har jag iaf ändrat, fler kan ju bli förvirrade ;)

Rocklunda backen is the shiiiit!

Emelie sa...

haha jag vill också få den kroppen i födelsedagspresent! ;) längtar tills vi ses ikväll snygging :) Puss

Anna Zäll sa...

Fast Anna, vad skulle du göra med den som du inte redan kan göra med din kropp? Du är nog en av de mest vältränade personerna jag vet OCH superfin :)