lördag 26 februari 2011

Lördagkväll

Dålig uppdatering!

Men gårdagen började med frukost på Sportköket. Därefter drog jag hem, gjorde mig i ordning och sedan åkte jag till Uppsala. Jag och syrran gick på stan och shoppade lite i Uppsala, sen igårkväll gjorde vi god mat. Kristoffer kom också sen. På kvällen drog jag och Kristoffer iväg på inflyttningsfest hos Lisa & Sampa. Trevligt var det! Blev sent, men mådde faktiskt bra idag!

Vi gick upp rätt sent, käkade sallad på stan,sedan gick vi runt ett tag. Kollade på film hemma hos Sara, sedan drog vi hem runt 16! Nu har jag nästan precis ätit sushi, och sitter och väntar på att gå iväg till jobbet om ett par timmar. 22.00 börjar jag!
m
Några av fynden jag gjorde på stan.

Vårjacka från H&M. 299 :-






Snygga boots från DinSko. 399:-

Inga kommentarer: