fredag 18 februari 2011

Jag har så ont, så ont

Imorse grät jag av smärta. I tvättstugan. Skulle ta ut tvätten ur tvättmaskin och fastnar med nageln i springan mellan själva tvättmaskinen och luckan. Vrider av, och HALVA min egna nagel följer med... Det gjorde så jävla ont. Aldrig haft sådan smärta i mitt liv, helt ärligt. Så det som finns kvar av min lillfingernagel nu är havla nagel och resten är bara hud.

Sedan har jag en vattenblåsa (som jag tömt på vätska) stor som en femkrona, om inte mer, i min hålfot, så jag kan knappt gå, för det gör så fruktansvärt ont. Den är helt stram och svider nått så fruktanssvärt.

Sen skar jag mig på kesellan igår, locket på den jäkla burken (varför så VASS?), så sidan av mitt pekfinger har ett fint skärsår. Eftersom alla skador sitter på högersida av kroppen är typ hela min högersida av kroppen skadad.
m

Skadat lillfinger...


Skadad fot...