lördag 19 februari 2011

Så sover jag

Jag sover bra? Eller vadå? Haha, jag förstår inte riktigt. Jag sover i min säng, i snitt mellan 7-8 timmar per natt. Mestadels på sidan, ibland på rygg, ibland på mage... Och, eftersom jag tränar så bra, så sover jag extra bra! ;) Haha, är det svaret på denna?

Nåja, igårkväll blev det After Work med några roliga människor. :) Min tanke var att bara köra After Work, men alla andra var så taggade på fest så så blev det. Men, blev lugnt för mig iallafall och mår prima idag. Funderar på att dra till gymmet. Men kan ju varken gå eller springa på bandet, så frågan är vad jag ska göra då. Cykla och sen köra nått annat? Hm, jaa.. kanske.. Får se sen!

Vad gör ni idag? Sjukt fint väder! Jag och Kristoffer funderar på att ta med oss varm choklad och gå ner till hamnen!

1 kommentar:

Sofie sa...

Jag är också intresserad av sömn och tog en kurs i det i höstas!