måndag 14 mars 2011

14 mars'

Kul att det var flera som gillade inlägget om brödet! Kom gärna tillbaka med kommentarer om ni gillade det. :)

Idag hade jag skola till 12, sen hem och plugga lite. Spenderade faktiskt eftermiddagen till det och kom en bit på vägen! Ikväll har jag varit på skivstång med Karin och därefter sprang jag 3 km på 14.58! Sååå svettigt, men ett riktigt bra avslut på styrkepasset!

Nu har jag precis tryckt i mig kvällsmål. Fortfarande lite sugen, så blir nog lite kiwi. Tror jag lyckats köpa gul kiwi denna gång, visst finns det någon sådant? Nåja, den var riktigt god iallafall.

Här kommer dagens lilla matschema, om ni är intresserade!

Frukost Havre- och quinoagröt med hasselnötter och linfrön. Ett ägg. En kopp te.
Mellanmål En kopp kaffe och ett äpple.
Lunch Lax med fetaosttäcke, fullkornscouscous och en liten sallad. Loka krusbär/päron.
Mellanmål Smoothie gjord på proteinpulver, jordgubbar, banan, kvarg, filmjölk och mjölk. Låter som en konstig blandning, och den smakade lite konstigt, men var helt okej. Haha, mättande!
Middag (innan träning) Nyttigare variant av köttbullar, 9 % köpta på ICA, fullkornsmakaroner med grovt rågmjöl-stuvning. Lite ketchup. Ett glas mjölk.
Kvällsmål (efter träning) En bit av mitt egna bröd med prickig korv. Ett ägg. En kopp te. (Ev. en kiwi också)
m





Scan's "må gott" köttbullar med 9% fett var de vi prövade ikväll. Riktigt goda faktiskt!

Inga kommentarer: