torsdag 17 mars 2011

17 mars'

Gårdagens jobb gick fint! Men en aning segt vare... Började redan runt 19-tiden för det var stand-up med Kodjo bland annat. Fick lyssna såklart också och det var kul! Sen när alla stand-up gäster drog kom massa ungdomar och skulle festa! Så det blev en lång natt. Låg i sängen 02.42 tror jag.

Idag var jag lite seg! Gick ändå upp runt 10.00 för att starta dagen. Plugg på förmiddagen, gick bra! Sedan efter lunch skulle jag hänga med Kristoffer ut och springa, men energin bara försvann så vi båda slumrade i soffan i typ 30 minuter (det tar på en att jobba natt!). Det blev snabbt en celsius och så gav vi oss ut ändå. Blev en 20-minuters runda bara, cirka 3 km. En skön vakna-till-runda.

Nu sitter jag och laddar inför ett skivstångpass som börjar 18.15. Dags att fixa till mig inför det nu!

Inga kommentarer: