tisdag 15 mars 2011

Mmm-hmm!

Idag har det varit en ganska dryg dag. Jag listar i-landsproblemen nedan.

1. Gick upp imorse, trött som ett arsel.
2. Skulle värma lunchen i skolan vid 12, det var typ 40 pers i kön. Fick vänta typ en halvtimme.
3. Fick energidipp vid 15.30, efter en tråkig föreläsning, och köpte en onödig liten bit kexchoklad. Ångrar mig.
4. Tappade energin åter igen på bussen och när jag kom till Västerås var jag seg och superhungrig.
5. Kom hem, inget mat. Hittade ett recept med filodeg och köttfärs i min hälsokokbok.
6. Åker och handlar. En påse mat på 200 kr, ska tilläggas att köttfärsen hade vi hemma. Filodegen kostade bara den 40 kr.
7. Filodegen skulle tydligen tinas i 2-3 timmar. Jajjemän. Det blev inget, så jag ryckte upp den ur förpackningen och allt bara smulade sönder... ner på golvet, över hela diskbänken.
8. Det blev inget fint recept som jag hade hoppats på. Det blev någon gratäng av någon slag med söndersmulad filodeg som förvörigt hela köket var täckt av sen.
9. Jag har 103 kr på kontot.

9 stycken rejäla i-landsproblem för idag. Men, humöret vände när vi åkte till gymmet nu på kvällen! Blev triceps, mage och en kort löptur på 3 km som uppvärmning.

Nu har jag intagit en proteinshake och en banan. Imorgon är det hemmaplugg som gäller och på kvällen... jobb!



På söndag åker vi till Sälen, och jag kunde inte behövt det mer. Lovely!

2 kommentarer:

Lisen sa...

Haha, var ganska kul att läsa iafl rövis (förutom pengarna då) ;) stackars dig! PUSSS

Rövis sa...

TACK ANNA <3

Justja iPod heter det, kunde fan inte komma på vad det hette, haha. Jaa men jag måste köpa mig en sådan! Har du vanliga lurar till din? Jag försöker att springa olika rundor men det känns som Enköping är så jävla litet så känns som man springer typ i samma områden ändå. Brukar alltid hamna uppe i Bergvreten och Fanna men där gillar jag faktiskt o springa. Måste helt klart fixa musik, då får du tipsa om hetsiga låtar ;) Tack för tipsen! :D