söndag 27 mars 2011

Är du en sockertorsk?

Jag har precis antagit PT-Fias utmaning. Såhär skriver Fia:

Utmaningen, utan socker i 5 dagar, startar måndag (imorgon) kl. 00.00 och löper till lördag kl. 00.00. Ni som deltar kan anmäla er i kommentarsfältet och uppdatera varje dag genom att skriva hur ni mår, hur lätt/jobbigt det är och hur ni klarar utmaningen. VILKA ÄR MED?


Med socker menar jag: godis, kakor, snabbmat, pizza, läsk, choklad, vitt mjöl, juice, saft, smaksatta youghurtar. Frukt är helt okej i sunda mängder. Jag (Anna) tycker faktiskt att alkohol också kommer in under denna kategori, men ni får givetvis välja själva. Jag kör utan alkohol.




Are you in or are you not?

4 kommentarer:

Röven sa...

Jag är på! ;) HJÄLP! hahah

Tessan sa...

Jag är också med! Börjar min 2:a vecka på LCHF idag så jag har kanske ett litet försprång, dock får jag mycket cravings fortfarande så lite pepp är aldrig fel ;) Lycka till!

Fanny sa...

Utan socker i 5 dagar?? Hallå, det är ju min vardag ;)

Fanny sa...

Låter som att socker är min vardag.. menar såklart att vara utan.. :) Piece of cake, klart du klarar det!