måndag 28 mars 2011

Mm-hm!

God förmiddag! Varit uppe sen 8 och pluggat gärnet på förmiddagen. Nu är klockan 11.51 och snart ska jag träffa Greta som jag inte träffa på hundra år typ. En månad sen var det ju typ, men struntsamma.. längesen! Haha. Min frukost idag var typ gudomlig. Jag har åter igen tagit tips från PT-Fia och idag bestod min frukost av lättfil, müsli (osötad såklart), linfrön, valnötter och grapefrukt. Till detta ett ägg och en kopp te. Det var himla gott och en bra start på dagen! Nu ska jag klä på mig något anständigt och ge mig ner mot stan! Fin dag idag. Termometern visar 9,4 grader! Visserligen i solen, men HUR härligt?!
Underskattat frukt! Riktigt god att ha i filen också. Kristoffer frågade igår när han såg dem i fruktkorgen "Vad är det där för konstig apelsin?". Haha!

Inga kommentarer: