fredag 4 mars 2011

Eh, eh!

Sorry, dålig uppdatering igen. Men gårdagen var fullspäckad! Hela dagen bestod av föreläsning och seminarium i skolan. Kom hem vid fem, käkade ett tag senare, hann bara landa i någon timme innan det var dags att bege sig till jobbet. 800 pers, om inte mer kom det till Pluto igår, så det var jobb upp till öronen och svetten rann. La mig i sängen klockan 4.03 tror jag. Avslutade kvällen med käk, var sååå hungrig. Donken såklart. Haha!

Nåja, idag är det på't igen! Gick upp 11.46. Not my cup of tea, om man säger så. Snacka om att sova bort hela dagen! Men jag gissar att det är ok när man jobbar natt. Har iallafall haft en heltrevlig dag. Christian kom vid lunchtid och hade köpt med sig taco-grejer. Så vi styrde upp lite taco-lunch här hemma och kollade på sprinten. Silver för Sverige, likey! Sedan någon timme senare begav vi oss tillsammans och tränade. Blev 45 minuter löpning och mage för min del. Gick helt okej!

Nu har jag precis tryckt i mig en banan och en proteinshake. Ikväll ska vi umgås tjejerna på Varda, men jag jobbar, så får bara vara med en stund. Just nu känns pengar väldigt behövligt, så jag tackar inte nej till lite jobb. Förmodligen lite lugnare ikväll!



Satt för övrigt och kollade på resor idag till nästa vinter. Eventuella planer för det... Ignorera kvinnan till vänster, hehe, det är Kristoffers huvud som sticker upp där i mitten ;)

Inga kommentarer: