onsdag 2 mars 2011

4 år,

Idag är det 2 mars. Det betyder 4 år tillsammans för mig och Kristoffer. Jag fick en present bestående av proteinpulver, celsius och swebars! Alltså, bästa presenten! Haha. Han resonemang var "Varför ska du få massa krimskrams när jag egentligen vet vad du vill ha?". HELT rätt. Smyckena kommer förmodligen bara hamna i smyckesskrinet och rosen vissnar om några dagar. Detta får jag ju verkligen användning av! Hihi. Sen har vi ätit god middag från Ny Matsedel. Mm-hmm. Nu ska vi snar kolla på film! Blev en mysig eftermiddag/kväll.

Var iväg och tränade förut också. Blev 11,3 km på löpbandet idag! Hur bra som helst. Lite tung i benen vissa gånger men gick finemang. Tog 65 minuter prick.

Imorgon är det skola heeela dagen, på kvällen/natten jobb, och därimellan ska jag väl klämma in ett träningspass också!

2 kommentarer:

Sara Ekvall sa...

nu ska jag komma igång med träningen igen också! första passet imorgon, börjar lite halvlugnt med pilates! :) woho. ge mig tips på att bränna fett FORT! om du har några som jag inte hört. hih. <3

Emelie sa...

Haha ja det här var typ samma sort människor, helt stört! Peter var hemma annars hade jag inte vågat ta emot dem ;) Men han gick in i sovrummet och skrattade så jag fick stå o försöka prata med puckona ;D superknäppt! haha