måndag 28 mars 2011

Tio'

Hej hej, hemskt mycket hej.

En heltrevlig dag har det varit idag. Träffade Greta vid lunch och så åt vi på Nancy's. Blev en chevré, valnötter-sallad med bulgur. Gotti! Efter det fick Greta snygga naglar hos Kiks! Vi tog en sväng på stan sedan och jag införskaffade ett par heltrevliga byxor från Gina Tricot (fanns såklart ingen bild på hemsidan!). Lite chinos-liknande typ! Får ta en outfit-bild någon gång när jag bär dem. Blev några nya undies också, det är typ hål i alla mina trosor men jag slänger dem aldrig... för de är ju så sköna, haha!


Mot kvällningen, typ 17.45 gav jag mig ut på en löprunda. Blev 10 km idag! Skönt tempo och landade på en 53 minuter trots att jag inte hade som mål att springa fort, utan bara skönlöpning. Nöjd ändå! Lite kyligt var det efter att solen gått ner.


Nu är jag hungrig igen trots att jag åt middag för typ 2 timmar sen. Bra jobbat Anna!



En mycket gammal bild på Greta och mig! Den är från 2006!

Inga kommentarer: