lördag 30 april 2011

30 april, valborg!

Hej vänner!

Blir en uppdatering om slutet av denna vecka, har inte hunnit sitta här nåt.

torsdag.
Jobbade onsdagnatt så gick upp strax efter 9 på morgonen. Vid 11-tiden åkte jag, Kristoffer och Sebastian till Kista Galleria för shopping! Hoh, jag hittade massa najs. Gick loss på kanske 1500 kr och mycket av det jag hittade var riktiga fynd. LOVELY. Precis vad jag behövde. Får visa er någon annan gång. Efter shoppingdagen blev jag och Kristoffer hämtade av pappa och vi åkte med hem till mamma&pappa i Norrtälje! Blev kalasgod middag, någon öl och chill.

fredag.
Vaknade upp och jag och Kristoffer drog till Friskis i Norrtälje. Love rikskort! Det blev 2x2 km intervaller på löpbandet och sedan körde vi mage. (galen träningsvärk idag!). Sedan hjälpte vi till att måla huset typ hela eftermiddagen fram på kvällen. Åt en superb middag såklart, á la mamma. Blev ett par öl, och mys framför en film!

lördag, valborg. idag.
Vaknade upp, drog till Friskis. körde backintervall i 10 minuter (maxlutning 8%), och lugnjoggade en stund. Sedan fick jag infall och sprang 2 km på 8 minuter och 31 sekunder. dog. Men, gillart. Behöver få upp min snabbhet. Åkte till affären, handlade lite grejer. Ikväll ska vi äta oxfilé! Hur gott?! Det är ju trots allt valborg. Har varit ute och målat idag också. Nu börjar det ta sig... snyggt blire!

Åh, längtar sååå till sommaren! Och bränna! Lovely!

Inga kommentarer: