söndag 10 april 2011

B-day girl!

10 april betyder min födelsedag. Heltrevligt! Idag är det dock lugnt, allt firande skedde igår!

Gårdagen började med att jag bjöd mamma,pappa,syrran & Kristoffer på käk! Hemmagjord sparrissoppa med vitlöksbröd. Supergott vart det! Vid 14.00 kom släkt och så fikade vi. :) När alla hade åkt hem var det dags att göra sig iordning för nästa galej och fixa klart snittarna! Vid 19.00 kom ett helt gäng med människor, vi var totalt 18 personer här igårkväll. Fullt hus alltså! Var riktigt trevligt tycker jag, hoppas att alla andra också tyckte det!

Sedan drog vi på Hoffmaestro på Pluto. Galet mycket folk! Vi hamnade sedan tillsammans med Hoff och drack öl med dem, jag fick till och med en födelsedagssång av självaste Hoff, alltså grymt?! ;)

Idag har det varit lite segt! ;) Men det hör till. Jag och Kristoffer har varit nere på stan och käkat, och shoppat lite. Det blev ett par jeans, en klänning och bodybutter från Bodyshop! Lovely. Köpte oliver, superfräsch! Har fått sjukt fina presenter också! Pengar, presentkort, smink, en delikatesskorg från Ny Matsedel, blommor, vin, träningsgrejer och en OnePiece! Den har dock inte kommit än!
Såhär såg jag ut igår!

Inga kommentarer: