tisdag 12 april 2011

Love facebook!

Helt galet! Igår förmiddag la jag ut en enkät på facebook till mitt exjobb och har redan nu fått över 50 svar! Alla som svarat ska ha ett stort tack, det hjälper mer än någonsin! Grymt alltså!

Idag hade vi handledarmöte... Efter mötet var mitt huvud som ett enda stort kaos. Jises alltså! Men jag tror att jag har lite läget under kontroll nu... Imorgon ska vi träffas några i klassen och diskutera hur det går för oss alla. Därefter ska jag "kötta" hela dagen, i skolan! Jag och Karin, vi ska "kötta" ihop. Haha! Känner mig lite taggad faktiskt, nu jäklar ska skrivas!

Ikväll var det ett litet gympass med Kristoffer som min PT. Fortsätter väl med uttrycket... jag "köttade" triceps (helt galet slut nu!) och så blev det några magövningar. I övrigt har jag ont i mitt ena ben, runt knävecket typ.. Har smörjt in med Voltaren nu, hoppas det hjälper. Hmpf.

Annas ordlista: Kötta - att köra på hårt som fan!

Haha, rolig jag är ;)

En bild från i somras... brun... nöjd över tillvaron... men det är jag nu med såklart! ;)

1 kommentar:

Karin W sa...

haha! ja imorgon ska vi faaaan kötta!!!!!!!!!!!!! vi måste fråga frågor till varandra, ifrågasätta saker osv så vi inte missar nått. du o jag alltså. tar du matlåda?