tisdag 26 april 2011

Lovely

Vilken under påsk det har varit! Jag är säkert den första som nämner det ;) Haha. Nåja, påsken är över och det är back to reality. Men helt okej ändå!

Igår vart det en löprunda på 15-16 km någonting, tog mig 1 timme och 25 minuter. Riktigt nöjd! Kändes bra i benen hela vägen och hade känslan i slutet av att jag kunde fortsätta en bit till. Det är en skön känsla! Dessutom var det asfalt hela vägen!

Idag har jag varit lite effektiv iallafall. Pluggat hela dagen. Sedan vart det ett jympa-pass. Var inte så taggad så hade nog kunnat gå bättre! Nåja, iallafall gjort nåt idag. Imorgon väntar skivstång, det gillas :)

Jag följer ett löpschema också nu som publicerades i senaste Runner's. Ett fyra veckors schema inför just Göteborgsvarvet. Kan bli riktigt bra detta!


Lovade ju att publicera mitt matintag då och då också, om det fanns intresse. Kan vara intressant för en själv också givetvis. Ni får dagens!

Frukost En halv burk kesella med kiwi-funlight och linfrön, ett ägg och en kopp te.
Mellanmål En kopp kaffe (var inte hungrig).
Lunch Köttsoppa, en knäckebrödsskiva med linfrön och prickigkorv. Ett glas mjölk.
Mellanmål En halv burk kesella med jordgubbs-funligt och skivade färska jordgubbar.
Middag Taaaacos. Två glas mjölk.


Bättre eller roligare än så här blev det inte idag. Tacos var jävligt gott. Lunchen var inte så mättande och energigivande tyvärr.



Älskar att man kan springa ut i mindre kläder nu! Och asfalt! Lovely!

Inga kommentarer: