måndag 16 maj 2011

16 maj'

Ooh, dålig uppdatering igen! Bad, bad...


Har mest pluggat och haft annat för mig de senaste dagarna helt enkelt. I torsdags körde jag dubbelpass! Skivstång avslutades med 10 km löpning, phiew, gick hur bra som helst och energin flödade. Det blev vila både fredag & lördag för min del, behövligt ändå!

I fredags firade vi Fanny som fyllde år igår! Trevligt trevligt. Jag och Kristoffer fortsatte feste ner mot stan och kom inte hem förrän framåt småtimmarna, hur kul som helst var det. I lördags åt vi mat tillsammans med Kristoffers två kompisar, sedan åkte vi ut med en av dems feta båt... jäklar alltså. Jättemysig dag som avslutades på sjökrogen med käk och någon öl.

Igår prövade vi på HIT (högintensiv träning), det var helt galet jobbigt. Det var nog det jobbigaste pass jag någonsin varit på, i mitt liv. Ja, då kan ni ju bara tänka er... Men det var så himla roligt samtidigt så jag bara längtar tills passet introduceras på riktigt i Västerås :) Under hela passet, cirka 25 minuter effektiv träningstid, ska man ligga på över 90 % av maxpuls.. Helt crazy. Inget pass för veklingar alltså ;) Haha.

Idag väntas lite plugg troligtvis... Ska ner på stan en sväng också. Och kanske träna lunchpass? Har inte bestämt mig än, får se hur jag gör. Annars spar jag nog mig till ikväll.

På lördag mina vänner, då är det dags. Men först, imorgon, VÅRRUSET!



Vårruset 2010!

Inga kommentarer: