torsdag 5 maj 2011

999'

Tänk vad många inlägg det blivit under åren! Vad har jag skrivit liksom? Haha.

Idag är det fredag. Wonderful. Det är fint väder och jag känner att humöret är mycket bättre än igår. Jag sitter just nu och äter min obligatoriska filmjölk med müsli, linfrön och grapefrukt, dricker en stor kopp te och ett ägg. Bästa frullen! Vad äter ni för frulle? Skulle vara kul att veta för den kan varieras så himla mycket. Några tips kanske på något gott ni provat? Jag kan iallafall tipsa om grapefrukt. Det är riktigt gott faktiskt, speciellt i fil.

Idag ska jag försöka plugga lite. På eftermiddagen styr vi mot Eskilstuna för att dricka lite vin och picknicka med klassen. Kanske på tiden efter 3 år ihop? Och nu slutar vi liksom om en månad. Haha! Bra där.

Nåja, nu ska ägget skalas. Och Kicki, du hade frågat om vart jag köper mitt protein! Det där päron/vanilj som vi gjorde fluff på, det köpte Kristoffer från gymgrossisten.se. Annars brukar jag köpa mitt protein på Fitness store här i stan :)

Inga kommentarer: