onsdag 25 maj 2011

Bra onsdag :)

Ooh.. träffade min bästa Lisa idag. Det var galet länge sen.. Ungefär ett år och två månader sen sist kom vi fram till, vi skrattade lite åt det och kom fram till att vi är sämst! Vi är nämligen kungar på att prel. boka saker, men sen rinner det ut i sanden. Haha, älskade rövis! Historien om "rövis" får ni någon annan gång, haha.

Efter våran dejt så vart det chill i soffan hemma framför datorn. Sen blev det skivstångspass på Frille! Gick toppen men var gaaalet jobbigt. Nu har jag precis druckit päronglass. Ett nyttigt sådant, med typ 23 gram protein. Fick mitt nya proteinpulver idag från Body Science, med smaken päronsplit. Det var lika underbart som alla säger!

Nu kanske jag borde koka ihop nått kvällskäk, annars kommer jag vara hungrig om två timmar. Nu börjar också BB, perfect!

Imorgon: examensmiddag... jag inser inte riktigt att det är slut.

´


Jag och min rövis. I Helsingborg för hundra år sen!

1 kommentar:

Lisa sa...

Vaa? Ska du laga maten? ;D Tare lugnt med kastrullerna så att dom inte skramlar så mycket. Haha! Älskar dig röven!