måndag 23 maj 2011

You can do it!

23 maj idag! Det närmar sig slutet. Nästa vecka är det inlämning av exjobbet. Pirr!

Efter lördagens folkfest och härliga löprundan runt Göteborg är det många som blivit otroligt peppade till att göra något liknande. Jag hoppas att jag kan inspirera andra till att faktiskt göra något som detta, känslan går knappt att beskriva. Det behöver inte nödvändigtvis vara 21 km, utan det kan likväl vara 5 km som 42 km på maran. Men känslan är ändå obeskrivlig. Har du eller ni inte provat på ett lopp någon gång, så skriv upp det på listan som "att göra innan jag dör". Du kommer INTE ångra dig!

Idag har jag varit ganska oeffektiv på pluggfronten. Suttit och tittat på exjobbet mer eller mindre och skrivit alldeles för lite. Jag tycker mig ändå ligga väldigt bra i fas, önskade bara att min handledare var något snabbare att svara på mailen!

Framåt eftermiddagen vart det ett träningspass. Jag sprang lugnt ur mjölksyran ur benen, blev en kort tur på 30 minuter i väldigt lugnt tempo. Därefter några magövningar. Jag har träningsvärk from hell i mina biceps & triceps från gårdagens pass med Kristoffer och Sebastian, pjuh.

Annars då... på torsdag råkar vi ha examensmiddag. HUR sjukt är inte det?!


Ett sånt här galej får man nog aldrig vara med om igen tyvärr, varför har man inte examensmössor när man går ut från högskolan? Någon som är på att skapa egna mössor?

Inga kommentarer: