söndag 22 maj 2011

Jag älskar att springa!

Ååååh, vilka två underbara dagar i Göteborg! Göteborgsvarvet var så himla roligt och jag är supernöjd med min prestation. Jag kom in i mål på 2.01.52 vilket betyder en snittfart på cirka 5.47 min/km. Så nöjd och känslan alltså... känslan av alla människor som står och hejjar, människorna som springer och jaa, allt. HELT galet! Inte minst känslan av att gå in i mål. Vissa delar under loppet var givetvis lite tyngre än andra, men det hör till! Detta ska göras om snarast. Folkfest!



Redo i startgrupp nr. 17 med nummerlapp 60332!



Då var det dags att ge sig iväg... Taggad som få!








Slutspurten! Kämpaaa!


Och mot mållinjen!



Med medalj och allt! Woho! Riktigt charmerande bild tycker jag... haha!




4 kommentarer:

Karin W sa...

haha vill också ha en fotograf vid målgången :P

Angelica sa...

Stolt över dig min vän :)

Röven sa...

Bästa Anna <3

Hillman sa...

Bra jobbat Anna!! Du är grym! <3