söndag 29 maj 2011

Lår

Det pågår en liten utmaning på PT-Fias, Egoinas och andras bloggar om lår. Det handlar om att många smala tjejer eftersträvar att det ska finnas ett mellanrum mellan låren, vilket är helt absurt egentligen. Därför lägger jag upp en bild på mina lår... jag har ganska stora lår när jag ser denna bild, men det tackar jag löpningen för! Vältränade lår hellre än två trumpinnar, tack! Till och med så att jag får det som kallas infanteri-eld när det är fuktigt mellan låren. Typ såna här små röda prickar... Haha, himla sexigt har jag hört! Heja lår som går ihop!



11 kommentarer:

Kattis sa...

Kommer snart uppdatera med din bild och inspirerande blogg, hojta om du inte vill det!

Anonym sa...

Annars så är de ju vanligare att löpare har smalare lår, om man inte är 100m sprinter (de har enormt stora lår) Men de var snygga! Inget negativt menat med kommentaren!

Anonym sa...

du är grym! :)

Everlasting sa...

Underbart att du hänger på också! Up the Egoina...

Lisen sa...

Heja Anna!!!

Anna sa...

Anonym: Haha, ja, jag förstår inte varför inte mina lår krymper så mycket som jag löper! ;) Men tack så mycket iallafall! :D

camilla sa...

Håller verkligen med dig :)

Marielle sa...

Du är är bara för grym! mer av detta :)

Hillman sa...

GO ANNA! Fram för muskulösa och skitsnygga löparlår! :D

Kotchuk sa...

Ju mer muskler på en tjej desto bättre!

Anonym sa...

Gillar verkligen! Säkert starkare än mina också. /Imponerad kille :-)