måndag 30 maj 2011

Wow!

Vilken respons jag fick på inlägget om låren! Kul! Flera som känner sig manade att lägga upp en bild på låren? Gör det och skriv det i kommentarsfältet, det är coolt att man vågar! För jag vet att låren kan vara en sådan del av kroppen som är lite känslig...

Nu är det slutspurt på exjobbet som gäller. På onsdag, 1 juni, lämnar jag ifrån mig det jag hållit på med i snart 10 veckor. Det är blandade känslor, men mest av förtjusning! Tänk att jag, klarat av att skriva ett sånt stort arbete och dessutom blivit rekommenderad av min handledare att gå upp och redovisa. Det är stort! Sen väntar den allra jobbigaste delen av detta.. att gå upp och redovisa. Jag kommer att skaka, skita på mig, svettas, frysa, bli illröd på bröstkorgen och prata jättefort så ingen hör vad säger. Tips mottages gärna! Kanske en starköl innan jag går upp? Lugna nerverna? Haha, skämt åsido!


På lördag sen väntar kanske årets största party! Summerburst. Wow, kommer bli gaaalet.


Och just det, det har jag glömt säga också. Igår körde jag skiten ur mig själv typ. Blev cirkelfys/jobb på friskis. 45 minuter cirkelfys avslutades med ca 1 timmes intervaller... Det var nog ett av de tuffaste "jogg"-passen jag någonsin utövat. Men vilket känsla efteråt! Lämnade inte soffan på flera timmar igårkväll och idag sov jag typ bort halva dagen och är helt mör i hela kroppen. Haha, det är så det ska kännas! ;) Skitkul var det!


Nog pratat. Hur mår ni? Vad ska ni träna idag?




Här är jag innan examensmiddagen i torsdags, den 26/5!

1 kommentar:

Fanny sa...

Du har grymma ben!! :) Vi kan mer än gärna byta :P Idag blir det axlar och kanske lite mage :) puss gumsan