onsdag 1 juni 2011

Hmm...

Då var exjobbet inte längre i mina händer. Nu är det i lärarnas och opponentens händer. Nästa vecka, den 10 juni 2011, går jag upp och presenterar. Vill att det ska vara över nu!

Nåja, trevlig dag i skolan. Vi fick tårta. Jag och Karin åt en mysig lunch i solen. Jag åt min nya favoriträtt bibimbap. Vet inte alls var rätten kommer ifrån men den innehåller iallafall strimlad entrecote, jasminris, stekt ägg, sesamfrön och stark sås. Till det får man sallad av olika slag, typ rivna morötter, vitkål och annat. Så jäkla gott är det.


Nu står min nyttiga paj i ugnen, senare blir det träning. Jag vill springa längre idag. Blir på bandet tror jag. Jag är helt seg i skallen och trött i ögonen. Behöver "tömma" huvudet! Och så är det snart lööördag... det ska bli galet kul.


Jag köpte nya shorts idag! Jeansshorts! Lovely, från Monki. Och min älsklingsparfym!





And the time before.

2 kommentarer:

Anna Zäll sa...

Tror bibimbap är koreanskt eller japanskt! Gjorde du egen eller köpte du?

Anna Zäll sa...

Nope, men jag är grymt sugen på att testa! Ser så himla gott ut :)
Köpte du här i stan? Neeej?