tisdag 30 augusti 2011

30 augusti

Hej på eeer!

Sjukt att augusti är slut nu om någon dag. Jag tycker att denna sommaren har gått så otroligt fort och jag förstår inte vad jag spenderat dagarna med att göra. Helt förvånad! Men, jag ser faktiskt fram emot en mysig höst (även om jag ibland kan hata den!).

Dagen började med uppstigning, hade tänkt ge mig ut på promenad direkt men var så satans hungrig så jag käkade först. Sedan drog jag ut på powerwalk, tog mig 40 minuter typ. Valde att uträtta några ärenden på vägen, bland annat posta ett brev samt lämna tillbaka några böcker på högskolebiblioteket. Jag sprang även in på Stadium för att kika, blev två plagg rikare! Ett snyggt träningslinne samt en vanlig svart hoodie då min svarta jag har nu blivit totalt blekt av tvätten.





Rött Reebok-linne från Stadium. Nedsatt från 299:- till 99:-. Kap!
Fanns även i grönt, lila och svart.

Ikväll är det red. möte på Friskis! Men innan det ska ett träningspass avklaras. Full rulle som vanligt.

Inga kommentarer: