måndag 29 augusti 2011

Design

Vad tycker ni om nya designen? Fick hjälp av bästa syrran som kan koda lite bättre än mig ;) Jag är skitnöjd! Var på tiden att det skedde någon förändring!

Nu är helgens jobb avklarat. Blev alldeles för lång sovmorgon imorse, men det var kanske behövligt? Fick reda på typ en timme innan vi började jobba igår att vi skulle vara en mindre och jag var tvungen att sitta i kassan. Blev lite nervös ett tag, men det gick ju galant! Undra varför denna nervosistet?

Gårdagens löppass gick föresten mycket bra! Eller iallafall mycket bättre än fredagens. Det känns fortfarande att jag inte är i den form jag var tidigare i sommar och det gör att jag blir lite frustrerad. Vilket bara gör att för långa uppehåll med träningen gör mycket med kroppen. Man förlorar mer än vad man tror. Nåväl, passet blev 12,2 km och tog mig 1 timme och 11 minuter. Snitthastighet på 5,51 min/km. Riktigt nöjd över det! Hoppas jag kan hålla ett liiite högre tempo på halvmaran sen och komma in under 2 timmar. Det är målet!


Idag ska det göras fina naglar hos Kiks, sedan blir det träning med Karin och därefter en dejt med Fanny. En fullspäckad dag med andra ord. Jag gillare! Ska också ta en titt på höstens kurser jag ska läsa, som börjar idag :)




Tjoho!


1 kommentar:

Sara Ekvall sa...

kul att du blev nöjd! :) blev riktigt bra tycker jag också. <3