torsdag 25 augusti 2011

43 km

Denna sträcka har jag avklarat i vandring under tre dagar. Dag två besteg jag, Kristoffer och pappa syltoppen som ligger 1762 meter över havet. Det var en blandning av både vandring och klättring (!) och jag var lite halvt rädd där ett tag men det gick ju finemang! Nu är jag en aning mör i både fötter, ben och rumpa. Trodde inte vandring i ganska lugnt tempo skulle kännas så pass i kroppen! Riktigt kul har det varit. Fler gånger hoppas jag på! :)


Nu är jag hemma igen. Det har varit ett jäkla farande hela augusti än så länge, vilket jag inte alls tycker är tråkigt, men det är ju alltid skönt att komma hem! Nu är det chill i en vecka, sen bär det av på kryssning! Kristoffers mormor fyller 70 år så det ska ju givetvis firas.


Men, nu är det åtminstone slut på latdagar, öl, godis och annat. Nu är vi tillbaka i rutinerna! Jag gillar det skarpt. Och är galet taggad inför en härlig träningshöst.


Har redan några lopp framför mig som jag ser fram emot!


31 augusti Blodomloppet 10 km

17 september Stockholm halvmaraton 21 km

25 september Lidingöloppet tjej 10 km


Pepp, pepp, pepp!






Blodomloppet för två år sedan tror jag. Då blev det "bara" 5 km!


Inga kommentarer: