fredag 26 augusti 2011

Aoch!

Ofrivillig vila från löpning är inte bra. Visserligen har jag säkert inte återhämtat mig ordentligt från vandringen, men löpningen idag var riktigt tung. Det blev 9,78 km prick (har inte lyckats göra en exakt milsrunda ännu). Skitdålig tid, betongben, 26 graders värme och inte tillräckligt vilad i benen sen vandringen. Ingen bra kombo. Men jag tog mig igenom passet ändå, så jag får väl vara nöjd för det. Nya tag!

Idag har jag inte gjort många knop. Lämnade in sista uppgiften på sommarkursen, äntligen! Sedan ner på stan en sväng, köpte en ny pincett då min spårlöst har försvunnit. Kommer säkert hitta den nu bara för det! Sedan gick jag förbi Kiks och bokade en nageltid. På måndag ska jag få snygga naglar igen, på tiden! Haft uppehåll sedan i våras :)

Sedan är det jobb hela helgen som står på schemat. Och träning såklart. Heja heja! Vad ska ni göra i helgen?

Inga kommentarer: