fredag 19 augusti 2011

Hemma!

Haft en helt underbar vecka på Kreta! Kunde absolut inte blivit bättre än så! Glad tjej!


Men, nu är det andra bullar! Efter en hel del öl, god mat, chips och annat, och inte minst typ 4 veckors OFRIVILLIG vila på grund av hosta, täppt näsa och annat känner jag mig mer laddad än någonsin. Oj, lång mening. Nu sitter jag med en celsius i högra handen, taggar lite musik, har en nytankad iPod med skön musik. Laddad iPhone som ska hänga med på turen (RunKeeper is the shit!). Dags för en löptur som heter duga! Satsar på 10 km, vill absolut inte gå ut för hårt nu i början. Slår vad om att hälften skrattar åt mig och tänker "är kvinnan galen? 10 km? Inte gå ut för hårt?". Haha, jag vet... men 10 km för mig är en skön sträcka och jag kommer att hålla ett lugnt tempo.


Och, på söndag bär det av norrut. Vi ska upp till Sylarna och vandra! Hejja hejja!


Inga kommentarer: