onsdag 10 augusti 2011

Semester...

... från bloggen. Jag är aktiv när jag läser andras bloggar men att uppdatera har inte varit min starka sida denna sommar. Jag kommer åter när "chilldagarna" är över.

Idag fyller Kristoffer år :) Så ska strax ställa mig i köket och styra upp några olika pajer inför kvällens släktkalas här hemma. Och imorgon vänner, då bär det av mot sydligare breddgrader... Grekland & Kreta, here we come! Jag är sååå laddad. En kall öl (jag är öl-oman), tzatziki och bröd. Åååh.. :)


Träningen har typ uteblivit i nästan tre veckor nu. Sjukt deprimerad är jag på grund av det. Hostan håller fortarande i sig och nu har en snorig näsa uppenbarat sig också. Jag har bara två ganska viktiga lopp som väntar om några veckor, så jag börjar bli galet irriterad på denna infektion! Låt mig bli frisk snarast!


Inga kommentarer: