onsdag 31 augusti 2011

Mör!

Var en sväng på gymmet nu vid lunch och körde ett armpass. Blev triceps & biceps! Behövs verkligen nu efter hela sommarens gottande. Gäddhäng - hejdå!

Ikväll väntar blodomloppet här i Västerås! Jag, Kristoffer & Sebastian är anmälda på 10 km. Jag är lite orolig för grabbarna som knappt sprungit alls de senaste åren, isåfall sträckor på max 5 km typ. Haha. Men är helt ärligt lika orolig för mig själv som känner mig oerhört seg i kroppen, träningsvärk i benen samt ett nageltrång på stortån. Jäkligt bra tajmat har jag hört! Haha! Nåja, jag tar mig väl igenom det, tiden bryr jag mig inte om... eller jo, det gör jag visst. Kommer bli sur om tiden blir kass. Haha!

Under förmiddagen idag var jag nere i förrådet och röjde lite. Plockat ihop saker som mamma ska få ta med på loppis! CD-skivor bland annat, haha, vem vill ens ha CD-skivor nu liksom? När det finns Spotify!



Seb & K när vi körde intervaller i Vasaparken en solig höstdag!


1 kommentar:

Karin W sa...

åh sakna intervallträningen!