fredag 9 september 2011

Fix, fix

Håller i detta nu på att fixa inför morgondagens kräftskiva! Eftersom jag inte är värsta suckern för kräftor, eller jag trycker iallafall i mig 20 kräftor själv, och dessutom är det ju ingen mat, så gör lite annat också! Håller därför på att göra en kräftpaj :) Aldrig gjort förut men det blir nog lyckat! Provade dessutom att göra ett "magert" pajskal, på kesella, vetemjöl och endast 50 g smör. Har provat det förut och minns att det smakade riktigt bra!

Till lunch idag avnjöts en grekisk sallad. Hemmagjord såklart. Så gott och påminner nått så fruktansvär om Grekland, jag längtar tillbaka! Men som tur är har jag ju något att se fram emot, 27 december.

Idag är det vilodag för mig. Jag är helt mör i hela kroppen! Men imorgon väntar ett core/spin pass på 90 minuter, härlig genomkörare innan vi intar kräftskivan!




En snaps för mycket för denna kräfta! Bild: Google.

1 kommentar:

Lisa sa...

Ja vi måste ju verkligen ses, saknar dig! Springer du på lördag? Jag är där o hejar då ;) vart ska du i december? Pusss