torsdag 15 september 2011

Fys!

Precis klivit ur duschen efter ett härligt cirkelfyspass! Tog dock inte ut mig så mycket som jag kunnat med tanke på lördagens lopp. Vill inte riskera trötthet eller stumma ben! Men, svettig blev jag ändå såklart. Kuuul!

Nu har jag precis tryckt en päronsplit-proteinshake, yum! Från BodyScience, om någon är intresserad. Riktigt gott är det. Tunn konsistens, bra smak och lättdrucket. I övrigt brukar proteinshakear (böjning?) blir oerhört tjocka och ge kväljningar. MMsports har bland annat denna goding.

Imorgon är det fredag, igen! Veckorna går snabbt trots att jag inte aktiverar mig särskilt om dagarna. Var hos frisören tidigare föresten, håret blev sååå bra. Kunde inte varit med nöjd! I övrigt då... eeh, finns nog inte så mycket mer att säga, vad har ni tränat idag? Kanske vilodag? Eller? Tell me!

Inga kommentarer: