fredag 16 september 2011

Friday

Härligt med fredagar som vanligt, trots att jag inte sysselsätter mig särskilt om dagarna.

Om någon timme är det dags att bege sig mot jobbet. Så jag uppdaterar nu, för kommer inte hinna imorgon heller. Vid 11.00 tar vi tåget mot Stockholm. Möter upp familjen, lämnar av väskan och går och käkar lunch. Efter det byter jag & pappa om och beger oss mot Kungsträdgården för att hämta ut nummerlapparna.

Klockan 16.15 går starten för startgrupp D, min startgrupp. På kvällen sedan väntar musikal, spamalot. Där min bästa kusin har en roll! Ska bli riktigt kul. Sen får vi också träffa faster Maria och kusin Daniel som åkt hit ända från USA på en liten semester. Hur kul som helst!

Jag hoppas ni håller en tumme för mig imorgon. Jag är lite nervös faktiskt.



Inga kommentarer: