fredag 30 september 2011

Härliga morgon!

Ooh, glädje... (förutom att jag vaknade med vatten över hela köksgolvet, men det problemet är nu löst). Började morgonen med att bege mig till Friskis! Kl. 07.00 satt jag, Fanny och Anna på spincykeln och rev av ett bas-pass. Svetten sprutade! Förstår inte vart all svett kommer ifrån? Haha. Sedan mötte vi upp Karin som varit på powerwalk och så käkade vi alla frukost på Sportköket. Fil med flingor, varmt bröd med ost och gurka, ägg, juice och kaffe för en slant på 40 kr. Helt okej? Riktigt skön start på dagen! Klockan är nu bara 9 och träningen är redan avklarad, känns underbart!

Igårkväll körde vi K & S cirlelfyspass! Lika galet som vanligt, men vet inte vad som var fel med mina svettkörtlar, svettades som aaaaldrig förr! Haha, dålig ventilation förmodligen ;) Riktigt kul!

Idag väntar ett spännande möte, därefter ska jag försöka riva av lite plugg... kanske en tupplur på eftermiddagen också för ikväll ska jag jobba!

Era planer inför helgen? Imorgon ska jag få träffa tjejerna! Oooh, längtar!

Inga kommentarer: