lördag 1 oktober 2011

1 oktober...

... och solen skiner och temeraturen ligger på runt 18 grader. Hej sommarväder som kommer två månader försent? Kommer vintern komma i maj nu eller? Hehe.


Idag har jag avverkat ett träningspass bestående av 40 minuters löpning på band, samt ett par magövningar. En skön genomkörare, och så gjorde jag Karin lunchsällskap som bara jobbar och jobbar :) När jag kom hem hade Kristoffer köpt med sig lunch till mig samt ett par jättefina raggsockor i grått, vitt och rosa som dessutom stödjer cancerfonden. Det tycker jag var en söt present! Otippat, om inte annat.


I övrigt ska jag få träffa tjejerna ikväll, som jag inte träffat på kanske ett halvår? Men typ? Min födelsedag senast? Nej? Är det sant? Skäms... Uuh, tiden bara flyger. Nåja, det ska bli jäääkligt kul att få träffa dem igen!


Haha, knäpp! På bilden saknas Sandra! Bilden är från när vi var på den galnaste kryssningen för bra precis två år sedan.


I övrigt så uppstår minnen om att denna helg förra året var den värsta jag upplevt på länge. Vi saknar dig varje dag. Och tänker på dig varje dag.

Inga kommentarer: