tisdag 27 september 2011

Hetsig?

Heeej.

Rubriken, ja. Man kan ju faktiskt tro att jag är lite narkoman eller hetsig. Kalla det vad du vill. Jag körde två träningspass igår, vilket för många kan verka hysteriskt. Jag anser mig inte själv som hetsig eller hysteriskt, jag anser mig bara tycka att det är förbannat roligt att träna. Och jag njuter varenda sekund av det. Det är härligt att ha sådan kärlek till träningen. Är det fler som känner som mig?

Idag har jag avverkat en storstädning av lägenheten. Det behövdes! Nu håller jag på med 100 kg tvätt som vi hade. Det blir mycket tvätt när duschar typ två gånger om dagen och byter underkläder lika många, och träningskläder såklart. Men, jag har ju tid, så why not liksom? ;)

Efter hängning av tvätten planerar jag en powerwalk, solen tittar fram igen! Den försvann ett tag på förmiddagen. Ikväll sen blir det skivstång. Konstigt nog har jag inte alls så mycket träningsvärk i benen efter gårdagens pass! Gilla!


Soligt eller?

Inga kommentarer: