tisdag 6 september 2011

Seeeg

Uh, vad jag känner mig seg idag. Typ irriterad på något jag inte vet! Frustrerande, ja!

Håller i detta nu på att baka bröd. Filmjölksbröd. Återkommer med recension, men det luktar gott! Och kan inte bli enklare typ. Har tidigare lagt ut ett recept på ett mörkt filmjölksbröd, detta är lite annorlunda, med bland annat hasselnötter och valnötter. Nyttigt, ja!

Har än så länge avverkat en 38-minuters powerwalk idag. Ska köra ett träningspass senare, vad vet jag inte. Men är sugen på att köra slut på musklera, skivstång vore kul, men finns ju såklart inte idag... Hoppas det blir någon plats ledig på skivstång/spinnen. Annars får vi se vad jag hittar på!

"Det finns bara en bra sak med tisdagar. Att det är så långt till nästa tisdag." - Citat av någon okänd.

2 kommentarer:

Sara Ekvall sa...

flytta till uppis och börja på campus, där finns det grymma pass VARJE dag - och då kan vi träna tillsammans! bra idé tycker jag. (ni kan vänta med att flytta tills det att krille är klar med skolan dock, men sen så!)

Karin W sa...

Anna: jaaa svårt.. men typ som gynning har på bild nr 3 i inlägget under??