måndag 19 september 2011

Sysselsättning

Hoh, ännu en dag har snart gått... Haha, låter nog värre än vad det är ;) Jobbigt!

Gillar ni min nya bild där uppe? Helt färsk är den! Från Stockholm Halvmaraton i lördags! Den är så glad och vädret är najs, så jag behåller den nog ett tag!


Idag då, jag har häckat första halva av dagen, skickat in lite cv & personligt brev hit och dit. Sen kom jag på att tvättning vore trevligt, så det gjorde jag. Två maskiner. Antecknar du? Sen så hämtade jag upp höstskor och några höstiga stickade tröjor från källaren. Flipflop och sommarklänningar fick ta plats i källaren istället. Sånt här håller man på med när man inte har nått annat vettigt för sig ;)


Är typ jättesugen på att köpa nya träningsskor. Kanske får blir i veckan? Vi får se, kontot är inte på sitt bästa humör för tillfället...





Bjuder på denna glada bild från i lördags! Pappa & jag!

Inga kommentarer: